کاهش اضطراب کودکان با آموزش موسیقی

آموزش موسیقی به کودکان کمک زیادی در کاهش اضطراب و بیقراری آن ها خواهد داشت. این آموزش ها هم به سلامت روحی و کاهش اضطراب کودکان شما کمک خواهد کرد هم به افزایش مهارتهای آن ها کمک کننده است.

به علاوه، آیا کودکی هست که با آموزش موسیقی مخالفت کند؟

فرزند خود را به کنسرت و نمایش های موزیکال ببرید یا در کلاس های آموزش بلز ثبت نام کنید. با این کار هم وی را از خانه خارج کرده و هم او را با فضای موسیقی آشنا کرده اید. سعی کنید آهنگ ها و نمایش هایی را انتخاب کنید که شاد و سبک باشند. در این صورت، هنگام خروج از سالن نمایش، احساس طراوت و شادی خواهید کرد. کودکان موسیقی را دوست دارند. آن ها از شرکت کردن در اجراهای موزیکال لذت میبرند. سعی کنید با شرکت دادن آن ها در تاترها یا آموزشگاه موسیقی آن را به موسیقی جمعی ببرید. حتی میتوانید در منزل به اجرای بازی های موزیکال بپردازید. میتوانید دوستان آن ها به یک میهمانی همراه موسیقی دعوت کنید. مهم آشنا کردن کودکان با بازی های موسیقی جمعی و ایجاد انگیزه برای آموزش موسیقی در آن هاست.

یکی دیگر از کارهایی که برای آشنا کردن کودکان با موسیقی میتوانید انجام دهید پخش موسیقی در همه لحظه هاست. هنگام انجام کارهای منزل یا حتی هنگامی که کودکتان در حال انجام تکالیفش است میتوانید از پس زمینه موسیقی استفاده کنید. البته دقت کنید که صدای موسیقی باید کم باشد تا موجب حواس پرتی نشود و به کاهش استرس شما کمک کند. همچنین انواع ژانر موسیقی را امتحان کنید تا ببینید کودک شما کدام را بیشتر دوست دارد. هرموقع کودکتان بی قراری یا مضطرب و ناراحت بود برای وی موسیقی های شاد پخش کنید. به این ترتیب ارتباط خوبی با موسیقی برقرار کرده و به آموزش موسیقی علاقه مند خواهدد شد. اگر یک نوع موسیقی برای شما یا کودکانتان موثر واقع نشد، دلسرد نشوید. هم به شکل گوش دادن و هم اجرای موسیقی راهگشا خواهد بود. ممکن است لازم باشد چندین سبک مختلف را امتحان کنید، تا زمانی که چیزی را پیدا کنید که شخصا دوست دارید.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی فردوس

نوشته قبلی

ساز تار و سرگذشت آن

نوشته بعدی

روش نشستن و در دست گرفتن سه تار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.