معرفی نرم افزار کمک آموزشی ساز پیانو

فهرست مطالب

امروزه کمتر کسی را می توان یافت که به نوعی به موسیقی و ساز های موسیقی علاقه ای نداشته و خواهان نواختن موزیک با ساز دلخواه خود نباشد اما شاید بتوان یکی از این آلات موسیقی که توجهات بسیاری را نیز به خود جلب نموده را ساز پیانو نامید.

ساز پیانو یکی از پرطرفدارترین آلات موسیقی است که به سبب موزیک دلنشیی که ایجاد می کند علاقمندان بسیاری داشته و بسیاری از این افراد نیز آرزو دارند تا نواختن موزیک با پیانو را تجربه کنند اما به دلیل قیمت گزاف این آلت موسیقی از علاقه ی خود صرف نظر می کنند. اما اکنون باز هم گروه آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی برای علاقمندان به موسیقی و مخصوصا پیانو و حتی سازندگان موزیک پرداخته است که با استفاده از آن می توانند به نواختن پيانو پرداخته و آهنگ های زیبای را خلق نمایند.

آموزش آنلاین پیانو در آموزشگاه فردوس

آموزش پیانو به صورت حضوری

Dream Computer Piano

نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک پیانوی بسیار هوشمند و واقعی تبدیل کرده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید حتی بدون داشتن هرگونه تجربه و دانشی درمورد موسیقی و پیانو آثار فوق العاده ای را خلق نمایید. علاوه بر این Dream Computer Piano به سبب داشتن امکاناتی همچون امکان میکس آهنگ ها و صداها، امکان اتصال به پیانوهای دیجیتالی و همچنین داشتن ظاهری بسیار شبیه به یک ساز پیانو واقعی به یکی از محبوب ترین برنامه های مجازی در زمینه ی موسیقی تبدیل شده که ما نیز این برنامه ی جالب را به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنیم

Dream Computer Piano نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خواهند بود تا در زمینه ساخت آهنگ های به وسیله پیانوهای دیجیتالی بهره گیرند و از تکنیک ها و ابزارهای بسیار متنوعی که در این نرم افزار قرار داده شده است استفاده کنند. این نرم افزار در واقع خود یک ساز پیانو کامل دیجیتالی به صورت شبیه سازی شده می باشد که قابلیت برقراری ارتباط با پیانوهای واقعی را نیز دارا می باشد . این نرم افزار از ابزارهای بسیاری برخوردار می باشد که کاربرانی که در زمینه ساخت آهنگ به وسیله این آلت موسیقی را دارند به راحتی قادر به استفاده از این ابزارهای می باشند.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه فردوس

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button