اولین قدم برای یادگیری پیانو

فهرست مطالب

اولین قدم برای یادگیری پیانو

یادگیری پیانو: موضوع این مطلب در سایت آموزشگاه موسیقی فردوس، در مورد اولین قدم یادگیری پیانو می باشد. در این مطلب در مورد نکات اساسی شروع و پیشرفت سریع آموزش در کلاس آموزش پیانو،بهترین راه آموزش پیانو، شروع یادگیری نوازندگی پیانو و پیانو را از کجا آغاز کنیم؟، توضیح می دهیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نکات اساسی برای شروع و پیشرفت سریع در نواختن پیانو

ابتدا برای شروع موسیقی شما باید انگیزه و پشتکار بسیار زیادی برای آموزش ساز پیانو داشته باشید تا بتوانید تا در آن به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین ساز ها پیانو می باشد که حتی برخی از افراد ساز پیانو را خریداری کرده اند اما نمی دانند آموزش آن را باید از کجا شروع کنند و ابتدا چه کارهایی انجام دهند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان پیانو را بیاموزند اما بسیاری از مشکلات مانند انتخاب یک آموزشگاه خوب و همچنین استاد با تجربه و نبود زمان با توجه به مشغله های کاری مانع از یادگیری آن می شود.

پیانو را از کجا آغاز کنیم؟

برای شروع یادگیری پیانو بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • داشتن انگیزه: در آموزش پیانو انگیزه در الویت هر چیز دیگری قرار می گیرد و حتی استعداد در الویت دوم است زیرا اگر کسی استعداد داشته باشد ولی انگیزه ای برای آموزش پیانو نداشته باشد موفق نمی شود.
  • خرید پیانو: شما باید با تحقیقات زیاد در زمینه موسیقی که می خواهید یاد بگیرید پیانو را خریداری کنید.
  • پکیج آموزشی: تهیه ی یک پک آموزشی برای آشنایی اولیه با پیانو برای کسانی که زمان لازم برای رفتن به کلاس های آموزشی را ندارند مناسب است.
  • زمان: از دیگر نکات مهم در آموزش پیانو داشتن زمان مناسب می باشد که آموختن پیانو مستلزم صرف وقت می باشد.
  • تلاش و تمرین مناسب: بدون تلاش و تمرین نمی توان پیانو را آموخت حتی اگر زیر نظر بهترین و با تجربه ترین استاد باشید.
  • شرکت در کلاس آنلاین پیانو در صورت نداشتن وقت حضور در کلاس

بهترین راه چیست؟

در ابتدا باید به این نکته توجه کرد که پیانو را نمی توان در تعداد جلسات کم آموزش دید بلکه آموزش پیانو نیازمند تمرینات و آموزشاتی برای تمرکز کردن است زیرا در پیانو باید برای نواختن از هر دو دست کمک گرفت.

همچنین باید در قدم اول توجه زیادی به انتخاب آموزشگاه و استاد شود زیرا ممکن است بعضی از اساتید نتوانند ارتباط موثری با هنرجو برقرار کنند و روند آموزشی آن ها را سریع تر کنند که این اشتباه باعث از دست رفتن وقت و هزینه ی هنرجو می شود و حتی ممکن است انگیزه ی فرد نسبت به پیانو نیز از بین برود.

یکی از پیشنهاد ها استفاده از دوره های آموزشی است اما اگر در نواختن مشکلی داشته باشید تنها یک استاد با تجربه می تواند در برطرف کردن مشکل به شما کمک کند.

شروع یادگیری نوازندگی پیانو

قبل از رفتن به کلاس و انتخاب آموزشگاه موسیقی و پرداخت کردن شهریه کلاس پیانو می توانید موضوعات تئوری را در منزل با استفاده از کتاب های مختلف یاد بگیرید و تئوری موسیقی را ب طور کامل بدانید. برای مطالعه ی کامل هر درس به طور معمول حدود 45 دقیقه زمان لازم است اما به این نکته هم باید توجه داشت که یادگیری هر فرد با فرد دیگری متفاوت می باشد اما فاصله ی مناسب اتمام یک درس یک هفته می باشد.

همچنین مطالب به صورت پیوسته در کتاب آورده شده که هر مطلب به مطلب قبل خود مرتبط است پس باید تکنیک قبل را به صورت کامل آموخت و سپس به دنبال مطلب جدید رفت.

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button