بهترین آموزشگاه موسیقی در تجریش

بهترین آموزشگاه موسیقی در تجریش

آموزشگاه موسیقی تجریش: موضوع این مطلب در سایت آموزشگاه موسیقی فردوس، در مورد بهترین آموزشگاه موسیقی در تجریش می باشد.در این مطلب به معرفی چندتا از برترین آموزشگاه های موسیقی که در تجریش واقع هستند می پردازیم.اگر میخواهید در آموزشگاه موسیقی در تجریش ثبت نام کنید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

از مشکلاتی که هر فرد برای ثبت نام در کلاس های آموزش موسیقی دارد انتخاب بهترین آموزشگاه است همچنین هر کسی می خواهد فاصله آموزشگاه تا منزل کوتاه باشد.این مطلب برای کسانی است که می خواهند در یک آموزشگاه خوب در منطقه تجریش ثبت نام کنند.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه فردوس بهترین آموزشگاه موسیقی در شمال تهران

آموزشگاه موسیقی پیمان در تجریش

این آموزشگاه از اساتید و کادری مجرب تشکیل شده که از فارغ التحصیلان و حتی اساتید دانشگاهی هستند.همچنین این آموزشگاه فعالیت هایی در زمینه برگزاری کنسرت ها و همچنین تشکیل گروه کر دارد که در جشنواره های مختلف شرکت کرده اند.این آموزشگاه به آموزش انواع ساز ها مانند آموزش گیتار، آموزش پیانو، کیبورد، درامز، فلوت، آموزش تئوری موسیقی، سلفژ، آموزش موسیقی کودکان (ارف) و … می پردازد.

آدرس آموزشگاه پیمان : تهران ، میدان تجریش ، ابتدای خیابان ولیعصر ، روبروی قنادی لادن، طبقه بالای پیانو پل ، طبقه سوم

تلفن تماس : 02122702823-02122754781

بهترین آموزشگاه موسیقی در تجریش

آموزشگاه موسیقی مهر آهنگ کیان

آموزشگاه موسیقی مهر آهنگ کیان با مدیریت آقای کیان بزرگمهری از بهترین آموزشگاه های شمال تهران می باشد که دارای مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد است و با استفاده از برترین اساتید به آموزش موسیقی مشغول است.

در این آموزشگاه دوره های نوازندگی سازهای کلاسیک مثل پیانو ، گیتار و … ، دوره های نوازندگی سازهای ایرانی مثل سنتور، تار و … ، دوره های آواز و خوانندگی در سبک های مختلف، کارگاه های تئوری موسیقی، هارمونی، سلفژ و آهنگسازی با کامپیوتر،دوره های تخصصی میکس صدا و موسیقی، دوره های تخصصی برای کنکور و دوره های تخصصی موسیقی کودک برگزار می شود.

آدرس آموزشگاه موسیقی مهر آهنگ کیان : تهران ، تجریش ، پل رومی ، بالاتر از ایستگاه مترو قیطریه

تلفن تماس : 02122398760

نوشته قبلی

بهترین آموزشگاه موسیقی کرج

نوشته بعدی

آموزشگاه موسیقی منطقه 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.