تمریناتی برای تقویت آواز خوانی

فهرست مطالب

۱ – یک میکروفن غیر داشته باشید . میتوانید از میکروفن لب تاپتان استفاده کنید ، اگرکامپیوتر شما میکروفن ندارد میتوانید یک میکروفن بخرید و آن را به کامپیوتر خودتان متصل کنید .

۲ – یک برنامه ضبط صدا به روی گوشی ، کامپوتر یا اینترنت نصب کنید حالا میتوانید صدا هایی رو که دوس دارید بشنوید .

۳ – آهنگی را که دوست دارید و به خوبی میشناسید را اجرا کنید . این میتواند به شما کمک کند که یک متن ترانه داشته باشید . متن ترانه ای که توسط قلب شما انتخاب شده به شما کمک میکند که به این فکر نکنید که باید چی بخوانید فقط به فکر این باشید که چجوری آهنگ رو بخوانید .

آموزش آنلاین آواز در آموزشگاه فردوس

آموزش آواز به صورت حضوری

4 – دکمه ضبط (ریکورد) را بزنید . زمانی که آماده هستید آهنگ را بیاد بیاورید سپس دکمه ضبط را بزنید . همراه با خواننده شروع به خواندن کنید . به بهترین نحوی که میتوانیدآهنگ را بخوانید . به روی تنفس خودتان تمرکز کنید و اینکه نوت هارا صحیح بخوانید (نوت هارو مثل خواننده اجرا کنید ) اگه اشتباهی کردید نگران نشید مهم نیست ضبط کردن رو متوقف نکنید به خواندن ادامه بدهید . تمرین کردن خیلی مهم است زمانی که آهنگ تمام شد دکمه توقف را بزنید .

5 -دکمه اجرا را بزنید تا آهنگ خودتان را بشنوید . به احتمال زیاد برای اولین بار صدای خودتان را دوس ندارید . اهنگ را به طور کامل گوش کنید این تنها راهی است که به شما میفهماند که چه مشکلاتی دارید و چگونه میتوانید صدای خودتان را بهبود ببخشید . به عنوان یک منتقد به صدای خودتان گوش بدهید و سعی کنید اشتباهات خودتان را پیدا کنید . آهنگ اصلی رو اجرا کنید و صدا و آهنگ خود را با اهنگ اصلی مقایسه کنید . یه بخش از آهنگ اصلی را گوش کنید سپس آهنگ خودتان گوش کنید ، به تفاوت ها توجه کنید .

6 – صدای را که ضبط کرده اید ذخیره کنید . گوش کردن به صداهای ضبط شده قدیمی به شما کمک میکند که بفهمید چقدر پیشرفت کرده اید.

7 – دوباره امتحان (تلاش)کنید . هربار که آهنگ را میخوانید صدای خودتان را ضبط کنید و سعی کنید روی خواندن دقت کنید .

8 – حداقل روزی 30دقیقه آواز بخوانید. اگر ساعت بیشتری را آوازخواندن اختصاص بدهید بهتر است سعی کنید بیشتر روی تارهای صوتی تان تمرین کنید این باعث میشود صدای بهتر و قوی تری داشته باشید .

9 – از راه های مختلف به صدای خودتان گوش بدهید . از طریق دیافراگم در دهن یا بینی ایزوله کردن را یاد بگیرید این باعث میشود که که بفهمید چگونه میتوان هر صداای را که میخواهید بسازید و روی صدا کنترل داشته باشی.

10 – تقلید صدای گربه تمرینی مناسب. یک راه عالی برای بهبود بخشیدن به صدایتان تقلید صدای گربه و خواندن memo در کام های مختلف است. این صدا میتواند به شما خیلی کمک کند زیرا بیشتر آهنگ های انگلیسی شامل mee, ah, oo خیلی آرام بگویید memo و توجه کنید که چه طنینی دربینی ، دهان و و قلب و …

11 – تمرین کنید به شدت .همه در حال آواز خواندن هستن آنها دارند حرفه خودشان را فریاد میزنند اما شما باید تمرین کنید که صدایی قوی و انرژی بخش داشته باشید به جای ناامیدی و جیغ کشیدن.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی فردوس

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button