موسیقی یعنی راه گریز

فهرست مطالب

تحقیقات اخیر نشان میدهد که کار کردن در یک محیط پر سر و صدا باعث حواس پرتی و افت عملکرد افراد میشود. در همچین فضایی گوش کردن به موسیقی یعنی راه گریز از اینهمه هیاهو و سر و صدا. پس میتوان گفت برخلاف آنچه اکثر مدیران فکر میکنند هدفون آنقدرها هم بد نیست.

دکتر لزیوک (Lesiuk) یکی از افرادی است که در مورد نحوه‌ی تاثیر موسیقی برعملکرد افراد در محل کار تحقیق می‌کند. در مطالعه‌ای که او بر عملکرد متخصصان فناوری اطلاعات انجام داد مشخص شد که افرادی که به موسیقی گوش می‌دادند، کارشان را سریع‌تر انجام می‌دادند و ایده‌های بهتری ارائه می‌دادند، چون موسیقی آنها را سرحال می‌کرد.

آموزش آنلاین پیانو در آموزشگاه فردوس

آموزش پیانو به صورت حضوری

مجددا اینجا هم می‌بینیم که سرحال شدن به عنوان اصلی‌ترین دلیل افزایش عملکرد در نظر گرفته می‌شود و موسیقی است که در بهتر کردن روحیه افراد موثر است. انواع ساز توبا  را نیز بخوانید.

درست است که فضای اداری دارای طراحی باز امکان تعامل و همکاری بیشتر را فراهم می‌کند، ولی سر و صدای حاصل از آن برای کسانی که لازم است روی کارشان عمیقا تمرکز کنند قابل تحمل نیست. اگر فضای فیزیکی (مثلا یک اتاق شخصی) برای این افراد وجود نداشته باشد، استفاده از هدفون می‌تواند بهترین جایگزین باشد.

آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی فردوس

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button