راهنمای خرید ویولن برای کودکان

فهرست مطالب

هنگامی که کودک شما علاقه مند به یادگیری ساز ویولن میشود اولین گام انتخاب آموزشگاه موسیقی ویولن و معلم خوب است. پس از ان نوبت به خرید ویولن میشود. انتخاب ساز مشکلات به خصوص خود را دارد. البته میتوانید از معلم آموزشگاه موسیقی ویولن خود بخواهید در این زمینه شما را راهنمایی کند.

البته خرید ویولن به همین راحتی هم نیست. باید سازهای مختلف را مورد بررسی قرار دهید تا با توجه به نیاز خود ساز مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم نکاتی را که اساتید آموزشگاه موسیقی مهم دانسته اند بررسی کنیم.

در ابتدای این مقاله باید ذکر کنیم که نواختن ویولن از دیگر سازها اندکی مشکل تر است. بنابر این به انگیزه بیشتری نیاز دارید. در این راه دلسرد نشوید و کلاس های آموزشگاه موسیقی ویولن خود را به طور منظم دنبال کنید. البته همین امر انتخاب ساز را اندکی دشوارتر میکند. چرا که شما ساعت های زیادی در شبانه روز را با ساز خود سپری میکنید. پس باید سازی را انتخاب کنید که با آن راحت باشید و ساز شما مانند دوست شماست. طبق آمار به دست آمده از آموزشگاه های موسیقی بیشتر افرادی که به دنبال آموزش ویولن میروند و خیلی زود آن را رها میکنند به خاطر ساز نامناسب است. خرید ساز ویولن رد این بین به خاطر داغ شدن بازار سودجویی ها دشوارتر است.

آموزش موسیقی به کودکان به روش ارف در آموزشگاه موسیقی

 

یکی از علل این امر ساده تر بودن ساختار ساز ویولن است. بنابراین ساختن سازی با ظاهر جذاب و کیفیت پایین راحت است. بنابراین شاهد وجود ویولن های بی کیفیت و با هزینه کم در بازار هستیم. البته این را هم ددر نظر داشته باشید که لزوما هر ساز خوبی قیمت بسیار بالایی ندباید داشته باشد. بنابراین برای خرید ویولن باید فقط به نکات کیفی آن دقت کنید. و از نظر هزینه مقدار مناسبی را در نظر بگیرید که معقول باشد. این را بدانید که ساز بی کیفیت مانند اموزش در آموزشگاه موسیقی درجه پایین آسیب رسان است.

یکی از شانس هایی که هنرجویان تازه کار و کودکان دارند این است که میتوانند از سازی به غیر از اندازه اصلی استفاده کنند. خرید این ساز ها به مراتب ساده تر است که پرکاربردترین این ساز ها بلز است و آموزش بلز به کودکان ساده تر است. البته این را هم بدانید که یادگیری با این سازها موقتی است و باید بر اساس بهترین سن آموزش موسیقی کودکان نتیجه گیری کرد. با گذشت زمان و حرفه ای شدن شما یا رشد جسمی کودک دلبندتان باید به سراغ ساز با اندازه اصلی بروید. نکته مهم در این بین این است که چه قصد خرید ویولن کوچک یا بزرگ را دارید باید سازی انتخاب کنید که صدای آن برای کودکان دلنشین باشد و نیازی به کودک کردن یا  چپ کوک و راست کوک ساز نباشد . همچنین این ساز باید ظاهر زیبایی نیز داشته باشد تا کودک آن را دوست داشته باشد. نکته مثبت این است که این نوع سازها قیمت بالایی ندارند و با هزینه کمتری میتوانید ساز باکیفیتی تهیه کنید. استا آموزشگاه موسیقی ویولن ساز باید در انتخاب و تهیه ویولن به هنرجوی تازه کارش کمک رسانی کند. به طوری که عده ای از معلمین هنگام خرید ساز همراه هنرجو هستند. درغیر این صورت، نکاتی را به وی میگویند که شامل خرید با شرط تایید معلم نیز می شود. معمولا تمام فروشندگان سازهای موسیقی، این شرایط را می شناسند.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه فردوس

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button