قیمت آموزش پیانو چقدر است؟

فهرست مطالب

قیمت آموزش پیانو چقدراست؟

آموزش پیانو: موضوع این مطلب در سایت آموزشگاه موسیقی فردوس، در مورد قیمت کلاس آموزش پیانو می باشد. در این مطلب در مورد عوامل موثر برهزینه ی آموزش پیانو توضیح می دهیم. پس اگر قصد ثبت نام در کلاس آموزش پیانو را دارید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آموزش آنلاین پیانو در آموزشگاه فردوس با بیش از 15 سال سابقه در حوزه موسیقی

عوامل موثر بر هزینه آموزش پیانو

عوامل زیادی مانند سطح هنرجو، شهرت و تجربه استاد، مدت زمان کلاس و … بر هزینه ی کلاس تاثیر می گذارد. هزینه ی کلاس های خصوصی و کلاس های آموزشگاه باهم متفاوت هستند البته محل تشکیل کلاس از عوامل مهم در قیمت کلاس ها می باشد.

رده سنی

پیانو برای رده های سنی مختلف آموزش داده می شود از کودکان سه ساله تا بزرگسالانی که به موسیقی علاقه دارند که هر کدام با برنامه ریزی و متد خاص خود به آموزش می پردازند. آموزش های کودکان زیرا با روشهایی مانند کارل ارف آغاز می شود بسیار منظم تر از سایر سنین پیش می رود.

این کلاس ها مقدمه ی خوبی برای شروع فراگیری موسیقی هنرجویان و انتخاب ساز مناسب برای آموزش آن ها می باشد که برگزاری این کلاس ها توسط کانون پرورش فکری صورت می گیرد.

برای آموزش تئوری موسیقی اکثر اساتید از پیانو که یک ساز پایه است استفاده می کنند و کلاس های این ساز به صورت تئوری نیز می باشد.

بسیاری از افراد براین باورند که یادگیری پیانو باید از کودکی آغاز شود اما در هر سنی که هستید می توانید شروع به یادگیری این ساز کنید و هرچه زودتر به دنبال استاد و آموزشگاه مناسب خود بروید.

سطح هنرجوی کلاس موسیقی

نوازندگی هنری است که می تواند مهارت نوازنده را به همه ثابت کند و اینکار به جز با تمرین مداوم امکان پذیر نیست. همچنین تمرین نشانه ی اهمیت شما به کلاس و استاد می باشد و می تواند سطح کلاس را به شدت بالاببرد که می توانید مراحل اولیه ی آموزش را به سرعت سپری کرده و به سراغ مراحل حرفه ای و اصولی بروید که اینکار باعث می شود تا هزینه ی کمتری را بپردازید.

سبک ها

آموزش پیانو با هدف نوازندگی در بخش موسیقی دستگاهی ایرانی و موسیقی غربی صورت می گیرد.روش موسیقی ایرانی بر پایه ی نت خوانی است اما وجود پیانو در ارکسترهای ایرانی به ورود متد آموزش های غربی بر می گردد. آموزش پیانو غربی بخش دیگری از پیانو در ایران می باشد که به دلیل ارتباطی که با رشته های دانشگاهی موسیقی دارد علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده.البته سبک های پاپ و کلاسیک هم در آموزشگاه آموزش داده می شود.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی فردوس

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button