آموزشگاه موسیقی منطقه 5

آموزشگاه موسیقی منطقه 5

آموزشگاه موسیقی منطقه 5 : موضوع این مطلب در سایت آموزشگاه موسیقی فردوس در مورد آموزشگاه موسیقی منطقه 5 می باشد. در این مطلب به معرفی آموزشگاه های موسیقی واقع در منطقه 5 تهران می پردازیم. پس اگر قصد ثبت نام در کلاس موسیقی در محدوده ی منطقه 5 تهران را دارید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه فردوس بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

آموزشگاه موسیقی نوای مهر

آموزشگاه نوای مهر در سال 1383 به مدیریت مهدی عیوقی تاسیس شد و اکنون رضا رضایی پایور مدیر مسئول آموزشگاه ،جانشین مهدی عیوقی، می باشد. هدف این آموزشگاه در راستای تربیت کودکان و نوجوانان در زمینه ی موسیقی ، ایجاد فضای آموزشی مناسب، استفاده از مدرسین مجرب برای تربیت هر چه بهتر هنرجویان، برگزاری دوره های آموزشی گروه نوازی و تقویت روحیه ی همکاری در برنامه های گروهی برای هنرجویان می باشد. آموزشگاه نوای مهر در  رشته های مختلفی از جمله آموزش پیانو، آموزش دف، آموزش تنبک، سازهای کوبه ای و … به آموزش می پردازد. همچنین این آموزشگاه دارای اساتید مجربی برای آموزش به هنرجویان می باشد. از اساتید این آموزشگاه می توان به مهدی عیوقی، شهنوش شهیدی، رضا رضایی پایور و امیر خیری اشاره کرد.

آدرس آموزشگاه موسیقی نوای مهر : جنت آباد شمالی ، بالاتر از بزرگراه آبشناسان ، نبش بهارستان ۱۷ ، ساختمان شیشه ای پزشکان نیلی ، طبقه اول ، واحد ۱ آموزشگاه موسیقی نوای مهر
شماره تماس :02144842428

آموزشگاه موسیقی سلاله

آموزشگاه موسیقی سلاله یکی از بهترین آموزشگاه های موسیقی می باشد که در زمینه ی آموزش فعالیت هایی مثل اجرای کنسرت در داخل و خارج از آموزشگاه ، تشکیل کارگاه های مختلف برای بالابردن سطح آموزش و … را دارد. همچنین این آموزشگاه موسیقی کودک را در سن 4 تا 10 سالگی با اساتید حرفه ای به کودکان آموزش می دهد. آموزشگاه موسیقی سلاله انواع مختلف موسیقی پاپ، کلاسیک، راک مانند کلاس گیتار، کلاس آنلاین پیانو، موسیقی کودک، قانون، تار، سه تار، دیوان، سنتور، دف، تنبک، کاخن، آموزش آنلاین آواز ، آواز پاپ، ساکسیفون، عود ، درامز و همچنین آموزش تئوری موسیقی مثل سلفژ، فرم، هارمونی، آهنگسازی، کنترپوان و… را به هنرجویان آموزش می دهد. از اساتید برجسته این آموزشگاه می توان به حسین احمدی پور، حسین ملوک زاده، آرش اسکندر لو، مریم فتحی، نارین کوهپایه، محمد اقبال، پریا سمیع، علیرضا مهدی زاده و آرمین حسینی اشاره کرد.

آدرس آموزشگاه موسیقی سلاله : واقع در فلکه دوم صادقیه  بولوار فردوس ( شرقی ) ، مابین خیابان گلستان و رامین ، روبروی پاساژ آبشار ، پلاک ۲۵۰ ، طبقه پنجم ، واحد هفدهم

شماره تماس :  44081883021

 

آموزشگاه فردوس بهترین آموزشگاه موسیقی شمال تهران

آموزشگاه موسیقی رسانه هنر

آموزشگاه موسیقی رسانه هنر در سال 1380 تاسیس شد که مدیریت آن را امیرپدرام طاهریان بر عهده دارد. از ویژگی های این آموزشگاه می توان به این موضوع اشاره نمود که همواره سعی بر این دارد تا با ایجاد محیطی مناسب در جهت رشد و شکوفایی استعداد هنرجویان و ارزیابی مستمر آن ها قدم بردارد همچنین این آموزشگاه به برگزاری مسترکلاس ها با استفاده از نوازندگان به نام و بین المللی می پردازد. رشته های آموزشی آموزشگاه موسیقی رسانه هنر ؛ آموزش انواع گیتار پاپ، کلاسیک، الکتریک، فلامینگو، آموزش فلوت کلید دار، ابوا، کلارینت، ساز دهنی، ویلن، ویولا، ویلنسل، پیانو، سه تار، کمانچه، دف، تار، سنتور، تنبور، تنبک و همچنین کلاس های آموزش تئوری موسیقی، سلفژ و دیکته موسیقی، ارکستر کلاسیک، هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون، آهنگ سازی، گروه نوازی سنتی، آواز گروهی، آواز پاپ و ایرانی، آشنایی با تاریخ موسیقی ایران، آشنایی با تاریخ موسیقی جهان، مشاوره جهت آمادگی کنکور هنر در تمامی مقاطع تحصیلی، مشاوره رایگان برای انتخاب ساز و… می باشد. از اساتید این آموزشگاه می توان به امیر پدرام طاهریان، مریم مدنی، ماریه جلیلیان، معین جلیلیان، پانیذ عابدین، شهرزاد مجد، مونا طاهریان، علی عباسی، کامیاب بهرودی و … اشاره کرد.

آدرس آموزشگاه موسیقی رسانه هنر : صادقیه خیابان ستارخان پاساژ مرجان پلاک ۱۲۶۶
شماره تماس : 02166942640

 

نوشته قبلی

آموزشگاه موسیقی منطقه 3

نوشته بعدی

آموزشگاه موسیقی منطقه 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.