آموزش پیانو کلاسیک

آموزش پیانو کلاسیک

پیانو چیست؟

آموزش پیانو کلاسیک: موضوع این مطلب از آموزشگاه موسیقی فردوس، در مورد پیانو کلاسیک است. پیانو نوازی کلاسیک محبوبیت بالایی بین علاقمندان به موسیقی دارد، اگر علاقمند به اهنگ کلاسیک با پیانو هستید با ما همراه باشید.

ساز پیانو، یک جعبه چوبی بزرگ است با صفحه کلید، یک سری چکش و سیم های فلزی که در اثر برخورد آن ها صدا تولید می شود. در بین ساز ها، پیانو بالا ترین درجه اکتاو را داراست. در ابتدا پیانو با نام “پیانو فورته” شناخته شد که معنای آن ملایم و بلند است که می تواند صداهای گوناگونی تولید کند.

آموزش آنلاین پیانو در آموزشگاه فردوس

آموزش پیانو به صورت حضوری

پیانو کلاسیک چیست؟

پیانو هم مانند دیگر ساز ها دارای سبک های مختلفی است که یکی از آن سبک ها، کلاسیک می باشد که این سبک مربوط به دوران کلاسیک نوازندگان می شود که رویکردی فکری بیشتری نسب به عاشقانه داشتند. نوازندگان با این سبک، موسیقی های خود را با روش های متفاوتی در کنسرت اجرا کردند. در همان دوران، نوازندگان پیانو به شدت محبوب شدند و مورد توجه مردم قرار گرفتند.

مخترع اولین پیانو با نام Bartolomeo Cristofori، در سال 1700 میلادی در یکی از شهر های ایتالیا، در ابعاد بزرگ ساخته شد که یک نمونه کلاسیک معمولی پیانو بود. در دوران کلاسیک تغریبا هر شخصی که توانایی پرداخت هزینه خرید پیانو را داشت، یکی از آن را خریدارید میکرد و در خانه بیشتر آن ها به عنوان یک وسیله ضروری پیدا میشد.

پیانو های کلاسیک از 4 اکتاو برخوردار بودند که در گذز زمان این تعداد بیشتر شده و کیفیت آن هم بالا رفته است. کسی نبود جز بتهوون که شکاف بین دوره های کلاسیک و رمانتیک را حذف کرد. آثار وی آنقدر زیبا و رمانیک بود که موسیقی کلاسیک را به محدودیت مطلق کشاند.

آموزش پیانو کلاسیک

کلاس های آموزش پیانو کلاسیک آکادمی فردوس شامل درک و اجرای صحیح و روان کلیه قطعات، تکنیک های انگشت گذاری، اصول تئوری موسیقی و نوازندگی پیانو جهت نت خوانی می باشد. هنرجو های آکادمی فردوس، در طول دوره ضمن اجرای قطعات ساده شده کلاسیک با تکنیک ها ، نشانه ها و حالتهای درونی پیچیده تر پارتیتور آشنا خواهد تا گام به گام به توانایی درک ، آنالیز و اجرای کامل و بدون نقص دشوارترین قطعات کلاسیک برسد.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی فردوس

نوشته قبلی

آموزش آواز خوانی با گیتار

نوشته بعدی

آموزش پیانو پاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.