راه های تقويت نوازندگی ارگ

فهرست مطالب

اگر شمايک نوازنده ارگ هستيد و به دنبال راهکارهايي براي تقويت نوازندگی تان ميگرديد ، مطالب زير رو مطالعه کنيد. ارگ يکساز بزرگ و گرانبهاست. شما قبل از اينکه براي نواختن قطعات بزرگ و زيبا و بيشترتمرينات اون اماده بشيد ، نياز به دانستن يک سري از اطلاعات داريد . در اين مقاله من ميخواهم ۵ راه موثر براي تقويت نوازندگی ارگ را به شما معرفي کنم .

آموزش آنلاین پیانو در آموزشگاه فردوس

آموزش پیانو به صورت حضوری

۱) يافتن يک معلم یا پکیج های موسیقی خوب

تحت تاثيرگفته هاي افرادي گه به شما ميگويند شما به معلم ارگ نياز نداريد قرار نگيريد ! من شديدا به شما پيشنهاد ميکنم که به دنباليک معلم ارگ واجد شرايط باشيد !
چرا ؟ … نکته مهم همين جاست. با وجود يک معلم ارگ و اينکه مجبور به انجام دادن کاري باشيد ، شما خيلي سريع تر و خيلي بهتر يادميگيريد . روش دیگر استفاده از پکیج های آموزشی ارگ در منزل و تمرین با این اساتید هست که شما را مانند یک استاد خصوصی آموزش میدهند.

۲) انجام تمرينات منظم

هيچوقت زماني که خسته هستيد تمرين نکنيد ! چون در اين هنگام شما تمرکز لازم براي تمريناتي که سودمند باشد و باعث پيشرفت شود رانداريد . تمرينات منظم نوازندگي ارگ نياز به يک هماهنگي خوب و مهارت در خواندن موسيقي دارد . براي بدست اوردن بهترين نتايج در تمرينات نوازندگي ارگ ، روزانه حداقل به ۲۰ تا ۳۰ دقيقه تمرين منظم نياز است .

۳) مشخص کردن هدف واقعي هنگام تمرين

وقتي درحال خواندن و تمرين کردن يک اهنگ هستيد ، هدفتان را مشخص کنيد . اهنگي که از همه لحاظ درست و علمي باشد پيدا کنيد و دانش و مهارت خودتان را با اون هماهنگ کنيد . براي مثال وقتي در حال مطالعه و تمرين کتاب چرني هستيد ، هدفتان را مشخص کنيد که مثلا هر روز يک صفحه راتمرين کنيد . البته بايد سطح کار و مهارت خودتان را در اين ميان در نظر داشته باشيد .

۴) تقويت بينايي شما در خواندن

اگر شماهيچ مشکلي در خواندن نت هاي موسيقي نداريد خيلي سريع ميتوانيد اهنگهاي جديدي راياد بگيريد . کار برروي مهارت در خواندن نت را با در اولويت قرار دادن تمرينات روزانه و اجراي چندميزان از تمرينات جديد قطعات ارگ ، ادامه دهيد

۵) مطالعه کردن نوشته هاي در مورد اهنگسازان

وقتي شمادر حال نواختن يک قطعه سونات از موتزارت هستيد در حالي که هيچ چيز در باره زندگياش نميدانيد ، نميتوانيد خود را در قالب شخصيت اصلي داستان قرار دهيد و اين نواختن با احساس درست را براي شما مشکل ترميکند . همه چيز در مورد اهنگساز مورد علاقه خود را ياد بگيريد و تلاش کنيد که راه هايي براي نواختن اهنگهاي اوهمانند خودش پيدا کنيد .

همچنین مطلب تفاوت ساز پیانو و ارگ و کیبورد را بخوانید.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی فردوس

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button