آموزش خصوصی پیانو

فهرست مطالب

آموزش خصوصی پیانو

آموزش خصوصی پیانو : موضوع این مطلب در سایت آموزشگاه موسیقی فردوس در مورد آموزش خصوصی پیانو می باشد در این مطلب در مورد قیمت تدریس خصوصی پیانو، نحوه تدریس کلاس خصوصی پیانو، مدت زمان یادگیری پیانو، تفاوت کلاس پیانو خصوصی یا آموزشگاه و مدرس خوب برای آموزش خصوصی پیانو توضیح می دهیم.

یکی از سوالات متداول هنرجویان و علاقه مندان به یادگیری موسیقی این است که آموزشگاه بهتر است یا تدریس خصوصی پیانو؟ در این مطب به مقایسه ی این دو مسئله می پردازیم.پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آموزش آنلاین پیانو در آموزشگاه فردوس

قیمت تدریس خصوصی پیانو

قیمت تدریس خصوصی پیانو ساعتی 60 تا 90 هزار تومان می باشد. اساتیدی نیز هستند که قیمت بالاتر از قیمت های گفته شده می گیرند که این موضوع به سطح تجربه و تبحر استاد در آموزش و برقراری ارتباط موثر با هنرجو ارتباط دارد.بهتر است شما در ابتدای آموزش استادی را انتخاب کنید که هزینه ی مناسبی را دریافت می کند و زمانی که نیاز به آموختن سطح پیشرفته موسیقی دارید استاد با تجربه تر و معروف تری را انتخاب کنید.

قیمت تدریس در آموزشگاه

دوره ی آموزش پیانو در آموزشگاه ها به ازای نیم ساعت 40 الی 60 هزار تومان می باشد اما نکته قابل توجه این است که پس از پرداخت هزینه دیگر قادر به کنسل کردن کلاس نخواهید بود.

نحوه اموزش در کلاس های خصوصی پیانو

اکثر اساتید از کتاب های بیر و استاد فرید عمران برای تدریس اصولی استفاده می کنند که این دو کتاب شبیه یکدیگر است اما در تمریناتی که هر استاد به هنرجو خود ارائه می دهد تفاوت دارد.کتاب هایی نیز برای تدریس خصوصی کودکان وجود دارد.

مدت زمان یادگیری پیانو

مدت یادگیری پیانو به صورت خصوصی به تمرینات هنرجو و همچنین ارتباطش با استاد برای رفع اشکال بستگی دارد.درکل یادگیری پیانو نسبت به دیگر سازها زمان بیشتری را لازم دارد و این به دلیل سختی این ساز می باشد.از دیگر دلایل طول کشیدن زمان یادگیری پیانو این است که نواختن این ساز با استفاده از هر دودست انجام می گیرد که باید دونیم کره ی مغز فعال شود. تقریبا پس از گذشت 20 جلسه هنرجو می تواند اولین قطعه آهنگ را بنوازد.

آموزشگاه موسیقی بهتر است یا آموزش خصوصی

آموزش در منزل و یا آموزشگاه هر کدام مزایا و معایبی دارند. برای رفتن به آموزشگاه موسیقی باید مسافتی را طی کرد و بیشتر آموزشگاه ها تنها نیم ساعت تدریس می کنند و شهریه را قبل از شروع دوره دریافت می کنند و بابت هر جلسه غیبت شما هزینه ای بازگردانده نمی شود و به اصطلاح سوخت می شود.

اما تدریس خصوصی امکان لغو کلاس وجود دارد و می توان هزینه را در هر جلسه و یا هر سه جلسه پرداخت کرد. همچنین در تدریس خصوصی استاد به جز نیم ساعت آموزش نیم ساعت نیز به تمرین با شما می پردازد و از دیگر مزایای آن این است که مسافتی برای رفتن به آموزشگاه طی نمی کنید. اما تنها عیب کلاس خصوصی در این است که هزینه ی آن نسبت به کلاس آموزشگاه تا حدودی بالاتر است.

مدرس خوب پیانو برای اموزش خصوصی پیانو

ویژگی هایی که یک استاد خوب باید داشته باشد را در زیر بیان می کنیم:

  • سطح ارتباط استاد با هنرجو: می توانید یک جلسه رایگان کلاس با استاد داشته باشید تا نحوه تدریسش را بسنجید.
  • پاسخگو بودن در هر زمان: به این معناست که حتی در ساعات خارج از تدریس نیز بتواند با شما در ارتباط باشد.
  • تجربه استاد: استادی که با تجربه باشد قطعا هنرجو های قبل از شما نیز باید از او راضی باشند. پس با سوال در رابطه با استاد می توانید متوجه با تجربه بودن او شوید.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی فردوس با بیش از 15 سال سابقه در حوزه موسیقی

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button