بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان

فهرست مطالب

بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان

آموزشگاه موسیقی اصفهان: موضوع این مطلب در سایت آموزشگاه موسیقی فردوس، در مورد بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان می باشد. در این مطلب به معرفی و بررسی آموزشگاه های اصفهان می پردازیم پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

یکی از دغدغه های اصلی افراد برای ثبت نام در کلاس های موسیقی این است که به دلیل کمبود زمان نمی توانند به تمامی آموزشگاه ها مراجعه کنند و به بررسی آن ها بپردازند تا بتوانند بهترین آموزشگاه موسیقی را انتخاب کنند. به همین دلیل ما در سایت آکادمی فردوس به معرفی دیگر مراکز آموزش موسیقی در اصفهان می پردازیم تا همراهان ما بتوانند در شهر اصفهان نیز بهترین کلاس آموزشی را برگزینند.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه فردوس

آموزشگاه موسیقی سازک

این آموزشگاه در سال 1390 تاسیس شد و برای آقایان و بانوان در تمامی سنین و کودکان 4 سال به بالا در زمینه های مختلف مانند تمامی سازهای کوبه ای مانند آموزش تنبک، آموزش دف و همچنین آموزش ویولن، آموزش تار، آموزش سه تار، کمانچه، آموزش پیانو، آموزش گیتار، آموزش سنتور و … فعالیت می کند.

آدرس آموزشگاه سازک : اصفهان، خیابان محتشم کاشانی (دقیقی)، جنب کوچه مسجد جعفریه، اول کوچه لادن، پلاک 50

تلفن تماس : 03136266663

آموزشگاه موسیقی بسته نگار

آموزشگاه موسیقی بسته نگار در سال 1390 تاسیس شده و برای تمامی سنین از کودکان 4 سال به بالا و تمامی بزرگسالان و برای خانم ها و آقایان فعالیت می کند. همچنین این آموزشگاه در تمامی دوره ها مثل آموزش موسیقی کودک، آموزش خوانندگی، انواع سبک های ساز های مختلف، کلاس های گروهی، کلاس های مبانی و تئوری موسیقی،دوره های عمومی آهنگسازی، دوره های تخصصی آهنگسازی، تدریس انواع نرم افزارهای موسیقی و همچنین کلاس های آمادگی کنکور موسیقی و نوازندگی به آموزش می پردازد.

آدرس آموزشگاه بسته نگار : اصفهان، خانه اصفهان، خیابان گلخانه، بعد از چهارراه بنفشه، جنب بانک ملت

تلفن تماس : 03134203004-03134203005

آموزشگاه موسیقی نوا

آموزشگاه موسیقی نوا در سال 1390 برای تمامی سنین و کودکان 4 سال به بالا و برای آقایان و بانوان فعالیت می کند. همچنین در تمامی زمینه های سازهای کوبه ای مانند آموزش آنلاین تنبک، آموزش آنلاین دف و همچنین آموزش آنلاین تار، آموزش آنلاین سه تار، آموزش آنلاین گیتار، کمانچه، آموزش آنلاین پیانو، کیبورد، آموزش آنلاین موسیقی کودکان و … فعالیت می کند.

آدرس آموزشگاه موسیقی نوا : اصفهان، خیابان نیکبخت، کوچه جنب دادگستری، کوچه شهید صادقی شماره یک

تلفن تماس : 03136625478

آموزشگاه موسیقی سروا

آموزشگاه موسیقی سروا در سال 1394 تاسیس شد. مدیریت این آموزشگاه را خانم فاطمه فریدی زاده مدرس دانشگاه هنر تهران و دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان در دست دارد.این آموزشگاه از اساتید حرفه ای و مجرب که فارغ التحصیل رشته موسیقی هستند و همچنین مدرسین دانشگاه ها و مراکز علمی بهره مند شده است.

آموزشگاه سروا در زمینه های مختلف از جمله انواع ساز های بادی، کوبه ای، آرشه ای ، زهی مضرابی، شستی دار،آواز، نظری، گروهی ، کلاس موسیقی کودکان و سلفژ و تربیت شنوایی فعالیت می کند.

آدرس آموزشگاه سروا : اصفهان، مشتاق دوم، ابتدای خیابان بازارچه، مجتمع آسمان، طبقه اول

تلفن تماس : 03132614020-03132618320-09105874028

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

1 در مورد “بهترین آموزشگاه موسیقی در اصفهان”

  1. یادی هم کنیم از یکی از بهترین اساتید خوانندگی ، صداسازی و موسیقی اصفهان و ایران ، استاد رضا میرهادیان با آثاری فرا ملی .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button