بهترین آموزشگاه موسیقی کرج

فهرست مطالب

بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

آموزشگاه موسیقی کرج : موضوع این مطلب در سایت آموزشگاه موسیقی فردوس، در مورد بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج می باشد. در این مطلب به معرفی آموزشگاه های مختلف در کرج می پردازیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

از موضوعات مهم در یادگیری موسیقی انتخاب استاد حرفه ای و با تجربه می باشد که این موضوع با ثبت نام در آموزشگاه خوب و معتبر امکان پذیر می باشد.پس باید در انتخاب آموزشگاه دقت بیشتری به خرج دهید و تنها به نزدیکی راه و یا هزینه ی پایین توجه نکنید.

آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه فردوس بهترین آموزشگاه موسیقی در تهران

 

آموزشگاه موسیقی گام

آموزشگاه موسیقی گام در کرج با بهره گیری از اساتید مجرب از دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و فارغ التحصیلان رشته موسیقی و نخبگان در این زمینه باعث شده تا جز بهترین آموزشگاه های کرج باشد. همچنین این آموزشگاه در زمینه های آموزش آواز، آموزش هارمونیکا، آموزش تار،آموزش درامز، آموزش ویولن، آموزش دف، آموزش سه تار ، آموزش سنتور ، آموزش گیتار، آموزش موسیقی کودک، آموزش تئوری موسیقی و آموزش پیانو فعالیت می کند.

آدرس آموزشگاه موسیقی گام : کرج، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به سه راه گوهردشت، نبش خیابان 10 متری انقلاب

تلفن تماس : 02634212203-02634210296

آموزشگاه موسیقی ماهور

آموزشگاه موسیقی ماهور در سال 1389 تاسیس شد و از بهترین اساتید دانشگاهی برای آموزش به هنرجویان خود بهره گرفته است. این آموزشگاه در زمینه های مختلف از جمله آموزش موسیقی کودک، آموزش انواع ساز مثل: گیتار، پیانو، تنبک، سنتور،سازهای کوبه ای، هارمونیکا، ویولون، تار، سه تار، آواز و … فعالیت می کند.

آدرس آموزشگاه ماهور : کرج ، گوهردشت ، بلوار رستاخیز ، نبش دهم غربی ، طبقه فوقانی مبل ونسا

تلفن تماس : 02634437628

آموزشگاه موسیقی آوا

آموزشگاه موسیقی آوا در سال 1384 در کرج تاسیس شد. این آموزشگاه با بهره گیری از اساتید و مجرب و حرفه ای جز بهترین آموزشگاه های کرج می باشد. همچنین این آموزشگاه به تربیت هنرجویان موفق می پردازد به همین دلیل در جشنواره ها و مسابقات دارای مقام می باشد.این آموزشگاه با برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف، دوره ها و سمینار ها به ارتقا کیفیت آموزش می پردازد.

آموزشگاه آوا در زمینه های مختلف ائم از آموزش ساز های شستی دار مانند پیانو، سازهای زهی مضرابی، سازهای کوبه ای، سازهای بادی، سازهای الکترونیک، سلفژ و مبانی موسیقی و آواز فعالیت می کند.

آدرس آموزشگاه موسیقی آوا : کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125

تلفن تماس : 02632718779-02632714182

 

آموزشگاه فردوس بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

 

آموزشگاه موسیقی اپرا

آموزشگاه موسیقی اپرا با به کار گیری اساتید مجرب باعث شده جز آموزشگاه های برتر کرج باشد این آموزشگاه در زمینه های مختلف موسیقی مانند آموزش پیانو، انواع سبک های گیتار، ساکسوفن، ویلن، سازدهنی، درامز، فلوت کلید دار، کلارینت، انواع آواز، تئوری موسیقی، سازهای زهی مضرابی، آموزش تخصصی کودک و… فعالیت می کند.

آدرس آموزشگاه موسیقی اپرا : کرج، فلکه اول گوهر دشت، ابتدای خیابان مطهری، ساختمان اهورا، طبقه 6، واحد 12

تلفن تماس : 02634459866

 

مشاوره رایگان موسیقی
مشاوره رایگان دوره های آموزشی
آخرین مقالات

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

پیانوی شنبه‌ها؛ مهمون ما ❤🙌

هر شنبه، از دوستان خوش شانسی باشید که در کلاس آموزش پیانو رایگان شرکت می‌کنن، شما هم مهمونمون باشین

Call Now Button