هزینه کلاس هنگ درام

خرید هنگ درام

برای آموختن ساز هنگدرام همانند تمامی ساز های موسیقی چه ساز های زهی و چه ساز های ضربی و بادی، هزینه های اولیه مانند شهریه کلاس، خرید ساز موسیقی، و لوازم جانبی و تجهیزات مورد نیاز است. اولین موردی که باید برای آن هزینه کنید، انتخاب و شرکت در کلاس هنگ درام است که رنج شهریه کلاس هنگ درام و انواع قیمت آن را بررسی می کنیم. دومین مورد، خرید ساز هنگ درام است که بستگی به شما دارد از ساز  ایرانی استفاده کنید یا از برند های خارجی و در آخر هزینه های نگهداری، کیف و کاور و پایه هست که نسبت به هزینه کلاس و خرید ساز چندان زیاد نیست.

پس در نظر داشته باشید برای شروع آموزش هنگ درام باید برای 3 چیز هزینه کنید:

1.شهریه کلاس هنگدرام ( در بازه قیمتی هر جلسه 300.000 تومان تا  500.000 تومان)

2.قیمت ساز هنگدرام ( در بازه قیمتی، مد ایرانی و خارجی 3.000.000 تومان تا 30.000.000 تومان)

3.هزینه های جانبی ( در بازه قیمتی، پایه هنگدرام، روغن هنگدرام، هاردکیس، پدر تمرینی و… در صورت نیاز، در بازه قیمتی 700.000 تومان تا 3.000.000 تومان)

سه رنج قیمتی برای شروع  آموزش هنگ درام

  1. آموزش کم هزینه حدود قیمتی 10.000.000 تا 15.000.000 تومان
  2. آموزش متوسط هزینه حدود قیمتی 15.000.000 تا 30.000.000 تومان
  3. آموزش پر هزینه حدود قیمتی 30.000.000 تا 70.000.000 تومان

یک شخص در حال نواختن هنگ درام

خب پس خیلی راحت قبل از شروع یک دوره آموزشی تمامی هزینه های کلاس رو می تونید بررسی کنید و بر اساس کیفیت لازم ادامه بدید و با نگاه کردن قیمت هنگ درام دیجی کالا نسبت قیمت رو نیز بررسی کنید. قبل از اینکه بخواید در دوره اموزش هنگ درام شرکت کنید می تونید با آموزشگاه موسیقی هنگدرام فردوس تماس بگیرید و  هر کدوم از این پلن هایی که خواستید رو برای شما از خرید ساز تا برگزاری کلاس هماهنگ و فراهم کنند. بدون دریافت هیچ هزینه ای این موارد برای شما انجام میشه. همچنین نحوه کوک کردن هنگ درام هم در کلاس ها آموزش داده میشه تا هزینه های کوک ساز رو  برای هر بار استفاده مجددا پرداخت نکنید.

بریم سراغ متغییر های شهریه کلاس هنگ درام که به چه مواردی بستگی داره و چطوری می تونیم با کمترین هزینه آموزش موسیقی رو شروع کنیم، البته از این غافل نشید که کیفیت کلاس و استاد رو در نظر  داشته باشید.

هزینه‌های آموزش هنگدرام

  الف) شهر و مکان: هزینه‌های کلاس هنگ درام در هر شهر و منطقه ممکنه متفاوت باشه. در شهرهای بزرگ و مراکز هنری، هزینه‌ها احتمالاً بیشتر ی دارند.

  ب) مدت زمان کلاس: در آموزشگاه های موسیقی مختلف، مدت زمان برگزاری کلاس معمولا بین 45 قیقه تا 1 ساعت هستش ولی برخی این مدت زمان رو کاهش یا افزایش میدند بنابراین هزینه‌ها معمولاً براساس مدت زمان هر جلسه کلاس تعیین می‌شود.

  ج) سطح تدریس: اگر کلاس هنگ درام توسط یک استاد حرفه‌ای و با تجربه تدریس بشه، هزینه‌ها ممکن است بیشتر باشد نسبت به کلاس‌هایی که توسط مبتدیان یا استادان کمتر تجربه ارائه می‌شوند. در آموزشگاه موسیقی فردوس،  قبل از شرکت در دوره می تونید رزومه و عملکرد استاد رو مورد ارزیابی قرار بدید. و حتی یک جلسه مشاوره رایگان هم داشته باشید تا ارزیابی استاد و هنرجو مشخص بشه.

د) نوع کلاس: اگر کلاس شما به صورت حضوری یا آنلاین برگزار بشه هزینه های مختلفی داره، معمولا قیمت کلاس آنلاین هنگ درام به دلیل عدم اشغال فضا، هزینه های کمتری نسبت به حضور در کلاس داره. مزیت های زیادی در شرکت کلاس انلاین موسیقی وجود داره اما هر شخصی مطابق علاقه خودش میتونه از نوع کلاس استفاده کنه.

هنگدرام ایرانی و خارجی

هزینه‌های خرید تجهیزات

 قیمت هنگ درام

اگر بخواهید موسیقی رو به صورت مداوم دنبال کنید و علاقه زیادی به نواختن هنگ درام دارید، بهتر هستش از ساز های خارجی استفاده کنید که هزینه های بالاتری دارند اما نوع کیفیت صدای بهتری هم ارائه می کنند. اما اگر برای استفاده و تمرین در خانه دنبال ساز هستید می توانید با کمترین هزینه از بین ساز های ایرانی یک هنگدرام ارزان خریداری کنید. البته مشاوره خرید هنگ درام رو هم می تونید توسط ما در یافت کنید.

 تجهیزات جانبی هنگ درام

 تجهیزات جانبی هنگ درام، ضروری و لازم برای آموزش نیست و اجباری برای خرید آنها وجود نداره بلکه برای نگهداری بهتر، راحتری بیشتر و افزایش طول عمر ساز شما این موارد کمک کننده هستند. هزینه لوازم جانبی همانطور که گفتیم شامل خزید روغن ، کیف های هارد باکس برای نگهداری از ساز جهت ضربه نخوردن یا آسیب ندیدن ساز و پایه ساز جهت قرار گرفتن ساز برای راحتی در نواختن البته برخی از افراد با قرار دادن ساز بر روی پا، از خرید پایه صرفه نظر می کنند. هزینه این تجهیزات به توصیه استاد و نیازهای هر دانشجو متفاوت خواهد بود.

هزینه‌های مکمل کلاس هنگ درام

شاید شما برای یادگیری بیشتر و حرفه ای تر نیاز  به خرید انواع کتاب ها و منابع مختلف کنید یا اینکه برای درک بهتر موسیقی از کلاس تئوری موسیقی استفاده کنید که باعث افزایش عملکرد شما در یادگیری می شود. در صورت شرکت در کلاس های حضوری باید هزینه های حمل و نقل را در نظر بگیرید چرا که با وسایل نقلیه عمومی ممکن است ساز شما آسیب ببیند و هزینه های اسنپ و  تاکسی را نیز محاسبه کنید.

خرید هنگ درام

مدت زمان یادگیری هنگ درام

اگر بخواهیم عوامل مختلف را برای محاسبه میزان زمان یادگیری شما بیان کنیم باید یک لیست بلند تهیه کنیم اما  معمولا برای کلاس های آموزشی ساز ها، اگر به صورت هفتگی 1 جلسه و هر جلسه بین 45 دقیقه تا 1 ساعت زمان بر باشد بین بازه  3 الی 6 ماه زمان نیاز هست تا تمامی مباحث آموزش داده شود. هر چقدر میزان یادگیری شما با تمرین و تکرار بیشتر کمتر شود این بازه می تواند در طی حتی 2 ماه نیز انجام شود و هزینه شهریه آموزش هنگ درام کمتر شود. با گذر زمان و تمرین مداوم، شما می‌توانید به سطحی بالاتر از نوازندگی هندپن برسید. اما توانایی های موسیقیایی شما، تمرین روزانه و شیوه آموزشی می‌توانند زمان لازم برای رسیدن به سطح پیشرفته را تعیین کنند.

هزینه شرکت در دوره آموزشی کمتره یا شرکت در کلاس؟

قطعا خرید پکیج آموزش هنگ درام به صرفه تر از هزینه کلاس خصوصی هنگدرام است و با یکبار پرداخت می توانید تمامی اموزش ها را آنلاین مشاهده کنید، اما دیگر نه دسترسی به استاد دارید نه امکان پرسیدن سوال ها و یادگیری تکنیک های حرفه ای، بنابراین  شما از پشتیبانی توسط استاد بهره مند نمی شوید و نمی توانید به خوبی تمامی مشکلات خود را برطرف کنید.

مهم ترین موضوع در خصوص شرکت در کلاس هنگدرام، اجبار و تعهد شما برای یادگیری است. بسیاری از هنرجویان مراجعه کرده اند که بارها آموزش و دوره های یادگیری ساز را خریداری کرده اند اما بعد از گذراندن چند جلسه رها کرده اند چون کسی به عنوان پیگیر و مانیتور وجود نداشته تا به نحوه آموزش و اصرار به تکرار و تمرین توجهی داشته باشد. بر اساس تحقیقات واقعی آموزشگاه موسیقی ما ، افراد برای فرار نکردن و خسته نشدن از آموزش سعی دارند به صورت حضوری و دوره ای در کلاس ها حضور داشته باشند. ما هم به شما توصیه میکنیم تا این روش آموزشی رو استفاده کنید و شهریه آموزش هنگدرام در تهران را با بهترین قیمت از جانب ما داشته باشید.

نوشته قبلی

آموزش تیونینگ هنگ درام + بهترین شیوه کوک کردن هنگدرام

نوشته بعدی

تفاوت گیتار الکتریک و آکوستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.